آن خط سوم منم

آن خطاط سه گونه خط نوشتی یکی را هم او خواندی و لاغیر، یکی را هم او خواندی هم غیر، یکی را نه خود خواندی نه غیر ... آن خط سوم منم

آن خط سوم منم

آن خطاط سه گونه خط نوشتی یکی را هم او خواندی و لاغیر، یکی را هم او خواندی هم غیر، یکی را نه خود خواندی نه غیر ... آن خط سوم منم

پشت این پیچ جدید

سلام ویژه از یک سانی دلگرم به تمام دوست جونهای ماهم 

 

 انقدر دلم گرمه که از همه وجودم بخار میزنه بیرون

دلم گرمه دلیل دارم چون که وقتی ازتون همفکری خواستم همه عین یه خواهر واسم وقت گذاشتین پای دردو دلم نشستین و راهنماییم کردین . تک تک تونو میبوسم . عاشقتونم به خدا 

mahsae-ali 

 

امروز آخرین روز کاریه من اینجاست . شرکتی بین المللی که واقعا از هم چیش راضی بودم . از کارم . همکارام، مدیرم، حقوقم.  

همین الن داشتم ایمیل بای بای واسه همه همکارام توی دفاتر سراسر دنیا میفرستادم

 مدیرام هم حسابی ازم راضی بودند و بارها بهم اینو گفتن . همین دیروز که واسه تسویه حساب با مدیر ایرانیم صحبت میکردم بهم گفت واقعا دوست دارم دوباره بتونم باهات کار کنم چون کار شرکتو کار خودت میدونستی و واقعا واسش مایه میذاشتی فقط این نبود که مثل یه کارمند بیای و بری 

 مدیر  لندن هم واسم ایمیل زده و اظهار شرمندگی کرده که بدلیل شرایط باید کارمندی مثل منو از دست بدن و امیدواره که اگه روزی دفتر ایران دباره باز شد من به جمعشون پیوندم 

  

تمام اینا خیلی واسم ارزشمنده .من الان یک سانی پراعتماد به نفسم ( همونطور که میبینید یک کمی هم باد کردم بابت این همه تعریف) 

 

 نمیدونم این پیچ جدیدی که توی زندگیم پیش اومده پشتش چیه؟  

چییه؟کیه؟ من بودیم 

 

ولی تصمیم دارم آستینامو بالا بزنم و با شوق و ذوق برم سراغش هر چی که باشه  سعی میکنم تبدیلش کنم به یه اتفاق خوب و مثبت  

مثلا اگه یه دیو دوسر بود . با مشت میکوبم وسط کله اش  بعدشم زنجیرش میکنم میبرمش بوستان نهج البلاغه (به خونمون نزدیکه) یه غرفه از شهرداری اجاره میکنم  بعد بلیط میفروشم به مردم بیان تماشا. 

 کلی هم پولدار میشم وقتی مردم واسه دیدن یه اشتباه کوچولو ۴۰۰۰ تومن میریزن دور واسه یه دیو بزرگ ارزششو داره ۱۰۰۰۰ تومن بدن. مگه نه؟ 

 

شرایط ویژه پیش فروش بلیطو متعاقبا اعلام میکنم 

به دوستای وبلاگیم بلیط دونفره رایگان میدم . میزارم به شاخش هم دست بزنید . 

  

پس با همت فراوان میرم به سراغ فتح پیچ عزیز  

 

به قولی گفتنی شاید زندگی اون جشنی نباشه که من انتظارشو داشتم ولی حالا که دعوت شدم باید با جون و دل قر بدمmahsae-ali

 

اطلاعیه: 

از امروز به مدت یک هفته نمی آپم یعنی تا وقتی که اینترنت پرسرعت خونه ردیف بشه بعدش شخصا از خجالت همتون در میام 

از همین حالا دلم واستون تنگیده  

 

اون اتفاق خوبی که مدتی پیش درباره اش امیدوار بودم یادتونه؟ 

امروز صبح به وقوع پیوست و من وسعید خرامان و خرامان رفتیم ایران خودرو ماشینمونو تحویل گرفتیم  . 

الان یک کمی تو هپروتم بعد از سه سال بی ماشینی ...mahsae-ali 

دو ماه پیش تصورشو هم نمیکردیم که همچین روزی صاحب یه ماشین صفر باشیم .  

 

واسه همین من و سعید از صبح تا حالا این شکلی هستیمmahsae-ali

 

 اگه یه وقت توی ترافیک دیدی توی ماشین بغلیتون  دوتا شنگول خوشحال دارند دست در گردن هم اشک شوق میریزند . سعی کنید درکشون کنید.

 

خدا جونم چه جوری بگم خیلی ممنونم؟ از اعماق وجودم از اون ته ته mahsae-ali 

 

 

دیگه باید برم مثلا به جوجو جون قول دادم مختصر تر فک بزنم . مادرززادیه کم کم درست میشم

 

منو یادتون نره ها به زودی برمیگردم  mahsae-ali

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
بهاره سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:08 ق.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

خوب پس بسلامتی یه فصل زیبای دیگه از زندگیت رو ورق زدی دوستم... خیره ایشالامطمئنم که کارکند خوب و نمونه ای بودی عزیز دلم و در محل کار جدیدت هم همونجور دلسوز و کاردان کار میکنی و ایشالا روزی میرسه که یکی از موفقترین افراد این اجتماع میشی
مبارک باشه ماشینتون دوست جونم...خوب می فهمم الان چه حالی دارید
می بینم که شما هم غرب تهرانی هستید... ما یه ذره اونورتر (غربتر) پارک نهج البلاغه هستیم
منتظر خبری ازت هستم دوست خوشگلم.
مواظب خودت باش عزیزم:-*

مرسی که منو اینقدر قبول داری عزیزم واقعا دلم گرم میکنه

واقعا حال منو درک میکنی از ذوق و شوق ماشین جدیدمون

به به میبینم که نسبتا همسایه شدیم بهاره جون

بیتا چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ق.ظ http://www.raziyane.persianblog.ir/

سلام از قدیما گفتن هر چه پیش اید خوش آید! پشت این پیچ هم حتمن پر از اتفاقایی هس که تلخ و شیرین بالاخره یه جورایی به نفعته.

سلام بیتا خانوم

آره امیدوارم تلخاشو هم به شیزینی تبدیل کنم

نگی چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ب.ظ http://www.dotabarayeham.blogfa.com

سانی چقدر تو پیچ گیر کردی
آدرس بلاگ من عوض شد دیگه اینجام:
http://www.dotabarayeham.blogsky.com/

سلام عزیزم آره تو پیچ موندم منزل نو مبارک
به زودی میام

بهاره شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ب.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com/

دوستم کجایی پس تو؟

به خدا میام تقصیر این مخابرات سه نقطه س وگرنه قرار بود ۳ هفته پیش نت دار بشیم به خدا دلم واس ه تون یه ذره شده

بهاره چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ب.ظ

سانی جونم کجایی تو پس؟


عزیزم همین جام دلم پیشته

sara چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ب.ظ http://manvaomidam.blogfa.com/

alooooooooooo kojaeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy delam tang shod pas biya digeh tarif kone bebinim chi shod

سارا جونم دلم واستون یه کوکولو شده به زودی میام

من و هسملی سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:50 ب.ظ http://manohasmali.blogfa.com

کجایی؟!

اه ه ه ه ه ه

جوجو جونم دست به دلم نذار که خینه

بهاره یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ب.ظ

سانی کجایی تو آخه دختر؟ چرا هیچ خبری از خودت نمی دی؟

وای بهاره جونم به خدا دلم واست پرپر میزنه ولی ایشالا به زودی میام

مریم سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ق.ظ http://maryam-1.blogfa.com

مبارکه ... بابا کاری ، بابا کارمند نمونه ... دست مارم بگیر

مرسی مریم جون

بابا چوب کاریمون نکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد