آن خط سوم منم

آن خطاط سه گونه خط نوشتی یکی را هم او خواندی و لاغیر، یکی را هم او خواندی هم غیر، یکی را نه خود خواندی نه غیر ... آن خط سوم منم

آن خط سوم منم

آن خطاط سه گونه خط نوشتی یکی را هم او خواندی و لاغیر، یکی را هم او خواندی هم غیر، یکی را نه خود خواندی نه غیر ... آن خط سوم منم

آخ که دلم تنگه واسه همه تون

سلام سلم صدتا سلام 

 

یک ماهی میشه اینورا نیومدم میدونم که فراموشم نکردید. پیامهای محبت امیزتونو خوندم شرمنده لطفتونم به خدا 

 منم  دلم پیشتونه  مان ازین م م ل ک ت مکانیزه و پیشرفته یک ماهه قراره اینترنت خونه وصل شه و اندر خم پیچ های مخابرات و شرکت مربوطه مانده ایم 

وقتی زنگ میزنی از شرایطشون سئوال کنی پای تلفن میخوان قراردادو بچپونن تو حلقت ولی پولو که گرفتن دیگه حاجی حاجی مکه 

 

الان صدای منو از خونه مامانم اینا میشنوید ولی ماشالا از کیبوردشون گمونم بدنبال ساعتهای متمادی چتیدن الی و لی لی تمام روی کلیدها پاک شده و من دارم جای حروف رو حدس میزنم .با جانقشانی دارم می اپم 

 

فقط خواستم بگم هستم و دوباره میام 

 

این یه ماهه به خانه نشینی یا پوسیدن در خانه بدنبال کار دویدن و ... کوزتی گذشت  

کلی حرف دارم واستون  

 

احتمالا از شنبه میرم کلینیک خواهرم به عنوان مدیر کلینیک 

 

خب دیگه باید بیام به همتون سر بزنم پس فعلا بای 

 

تک تکونو میبوسم چون خیلی عقبم همه پستاتونو میخونم ولی فقط روی اخرین پستاتون کامنت میزارم 

 

میدوسمتون بای 

 

پی اس : یه خواهش ویژه دارم میدونم دل همه تون پاکه واسه پسر دوستم که نوزاد یک ماهه هست و به دلیل نارسایی کلیه باید عمل بشه دعا کنید. دوستم طفلی داره آب میشه بچه دومشه یک عالمه مشکلات اقتصادی و شغلی که داشتند حالا هم این مسئله سخت واسشون پیش امده 

هم حودش هم شوهرش خیلی دمهای پاک و نازنینی هستند . واسشون دعا کنید. خیلی