آن خط سوم منم

آن خطاط سه گونه خط نوشتی یکی را هم او خواندی و لاغیر، یکی را هم او خواندی هم غیر، یکی را نه خود خواندی نه غیر ... آن خط سوم منم

آن خط سوم منم

آن خطاط سه گونه خط نوشتی یکی را هم او خواندی و لاغیر، یکی را هم او خواندی هم غیر، یکی را نه خود خواندی نه غیر ... آن خط سوم منم

یک پست جیشی

سه هفته پیش به دلیل ورمهای بیش از حد خانوم دکتر گفت چند روزیو برم خونه مامان هم استراحت کنم هم مواظب رژیمم باشه که پلو ماکارونی و سیب زمینی نخورم .

منم از خدا خواسته چترم را زوم کردم و بر خانه مامی فرود امدم.

یه آزمایش بامزه هم باید میدادم به نام آزمایش 24 ساعته ادرار

دوتا دبه دادند دستم که ببرم خونه و طی 24 ساعت همه ادرارم را بریزم توش

تازه تا 48 ساعت هر کدومش مال یک روز بود .چقدر با سعید خندیدیم . سعید میگفت جا کم نیاره(اخه من از وقتی باردار شدم خیلی مثانه ام پر کار شده)

نگرانیش هم بیجا نبود

چون لب به لب پر شده بود ومجبور شدم درشو با یک نایلون فریزر کیپ کنم بعدشم گذاشتمش توی ساک پلاستیکی دسته دار شیک و سعید بردش بیمارستان و فوری داده بود به خانوم رسپشن و جیم فنگ.

یادش نبود که فرداش هم باید یکی دیگه ببره.

سونوی بیومتری جنین هم رفتم و خداروشکر همه چی خوب و نرمال بود فقط اینکه پسرم خیلی تپل نیست و وزنش حداقل نرمال هست. خدا بده برکت هر چی خوردم فقط گوشت و دنبه شده به تن خودم چسبیده.

خواهرم میگه خسیس یه چیزی هم بده به نی نی همه رو خودت نلپون.

منم همیشه عاشق بچه های تپلم. البت مامانم میگه با همتی که من در تپل کردن دارم (سعید  بعد از عروسی از 70 به 100 ترقی کرد)

جیک ثانیه بچه مو تپل میکنم.

ولی خانوم دکتر گفت وزنش خوبه و خیلی بهتره که بچه باشیر مامان لپو بشه .

الان خدارو شکر خیلی بهترم فکر کنم رعایت رژیم و پیاده روی و شنا و صدالبته چسبیدن ور دل مامان جون خیلی موثر بوده.


من بسیار دوست میدارم که طبیعی زایمان کنم چون از بخیه و دردهای بعد از سزارین خیلی میترسم.

همه مجربهای دور و یرم از جمله 3تا از دوستام که امسال سزارین شدند توصیه میکنند طبیعی زایمان کنم.

الان متاسفانه بدجور سزارین توی ایرن مد شده در صورتیکه توی اروپا و آمریکا تا مجبور نشوند و خطری برای مادر و جنین نباشه اصرار بر زایمان طبیعی دارند.

جالبه که وقتی به اونایی که قصد سزارین دارند میگم میخوام طبیعی زایمان کنم میگن چه شجاعی در صورتیکه من اصلا طاقت دردها و بخیه های بعد از عمل رو ندارم. چون یه بار یه عمل کوچولوی شکم داشتم که در ناحیه درم بوده و مثل سزارین 7 لایه پارگی هم نداشته ولی تا یک ماه بعدش پدرم در اومد. به هیچ وجه دلم نمیخواد دوباره تجربه اش کنم.

اونم با بیحسی توی کمر که کلی بعدش کمردرد و سردرد داره.

ایشالا که بتونم یه زایمان طبیعی و خوب داشته باشم

واسم دعا کنین.



نظرات 6 + ارسال نظر
مجتبی شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:08 ب.ظ http://golebenafsh.mihanblog.com

سلام
تبادل لینک موافقید؟
خبرم کنید
golebenafsh.mihanblog.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
:: محیطی پر سرعت و کاربر پسند
:: زمان درخواست واریز 1,2,15,16 لینک درخواست واریز در پنل ظاهر میشود.
:: تسویه حساب دوبار در ماه
:: پشتیبانی و ارتباط قوی کاربران با مدیریت
:: پرداخت پورسانت بصورت تضمینی با حداقل موجودی 15 هزار تومان
:: امنیت بسیار بالا در پنل کاربری
:: امکان دریافت کد بنر بصورت هوشمند یا موضوعی
:: بنر های متنوع در سایز ها و کلاس های گوناگون
:: تبلیغات متنی در اندازه های گوناگون و موضوعات متنوع
:: امکان زیـرمجمـوعـه گیری و درآمد مادام العمر
:: شمارش واقعی کلیک ها و ارائه آمار شفاف به مدیران
http://www.zarads.com/?r=MjQ4

بانو یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ب.ظ http://mymindowl.persianblog.ir

خدا رو شکر که هر دوتون سالمین...

ممنون عزیزم

بهاره دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ب.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

مامان سانی مهربون سلام
جالبه دوستم راستش منم فکر می کردم سزارین راحتتر از طبیعی باشهیعنی سزارین خیلی درد داره؟
دوستم مرسی که جویای حال محمد بودیحرفهای تک تک شما دوستان خوبم برام کلی قوت قلب بود... ممنونم ازت دوستم
مراقب خودت و نی نی خوشگلمون باش عزیزم

مرسی گلم
ایشالا توی این ماه هردومون به سلامتی فارغ شیم من با زایمان و تو با شنیدن خبرهای خوب درباره آقا محمد

عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام دوستم. می بینم که چتر پهن کردی!!!!!!!!! خوش بگذره. طبیعی خیلی بهتره. ایشالا موفق باشی. مواظب خودت و داماد من باش!

بدجورم پهن کردم
مرسی عزیزم
دوتاییمون دوتاییوتنو میبوسیم

نگی پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ق.ظ http://dotabarayeham.blogsky.com/

سانی فهمیدم بارداری خیلی خوشحال شدم... ایشالا به سلامتی یه نینی سالم و خوشگل خدا بزاره تو بغلتون...
اون همه ادرارو واسه تحقیقات پیشرفته می خواستن؟ :دی چه خبره آخه..

مرسی عزیزم
ایشالا...

اون همه رو واسه چک پروتین میخواهند باید مال یه روز رو دربست بدون یه قطره کم وزیاد تحویلشون بدی

مریم جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 ب.ظ http://AMIRALI-JOON.NINIWEBLOG.COM

سلام عزیزم عیدت مبارک من سزارین شدم و هیچ اذیت نشدم ولی اینکه تو قصد داری طبیعی زایمان کنی به نظرم منطقیه چون روش طبیعی زایمانه و امیدوارم سالم و سلامت نی نی نازت رو به دنیا بیاری.

مرسی من چون بدزخمم فکر کنم با سزارین راحت نباشم تا خدا چی بخواد
ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد