آن خط سوم منم

آن خطاط سه گونه خط نوشتی یکی را هم او خواندی و لاغیر، یکی را هم او خواندی هم غیر، یکی را نه خود خواندی نه غیر ... آن خط سوم منم

آن خط سوم منم

آن خطاط سه گونه خط نوشتی یکی را هم او خواندی و لاغیر، یکی را هم او خواندی هم غیر، یکی را نه خود خواندی نه غیر ... آن خط سوم منم

تولدت مبارک عزیزم

یادمه توی فیلم اشکها و لبخندها شخصیت دختر فیلم توی راز و نیاز عاشقانه ش  به محبوبش میگفت :حتما من در روزگار دور کودکی یه کار خیلی خوب کردم که خدا تورو به عنوان هدیه واسم فرستاده


منم حتما یه کار فوقالعاده خوب کردم

که خدا یه فرشته رو لباس زمینی پوشوند و من هدیه داد

آرزوی عزیزم

گرچه توی زمین دیدمت ولی برای من همیشه آسمانی هستی


همیشه کنارمی

لحظه هایی که از همه و هرکسی دلم پره تنها تویی که میتونی سبکش کنی 

همیشه میدونم که میتونم روت حساب کنم 

تنها کسی هستی که هر چی تو دلمه رو میتونم بدون هیچ سانسوری واست بگم

به معنی واقعی کلمه سنگ صبورمی

عشقمی خواهرمی  و از همه مهمتر دوستمی

اگه کلمه دوست رو برای یه نفر خدا آفریده باشی اون یه نفر تویی


نمیدونم بدون تو چه طور میتونستم زندگی کنم

از 13 سال پیش که واسه اولی بار توی حیاط دانشکده دیدمت تا الان هیچ وقت دلمو نشکوندی که هیچ همیشه مرهم دلشکستگیهام بودی

از همون لحظه که دیدمت دلم تکون خورد فهمیدم تو توی سرنوشتمی


امروز تولد تو هست ولی من از خدا یه هدیه میخوام

میخوام کاری کنه هیچ وقت گرد غم به دل مهربونت نشینه

درد و ناراحتی به تن نازنینت نزدیک نشه و 

هرچی لطف و نعمت هست رو واست بفرسته 


دلم میخواد واست روزها و روزها بنویسم واز خوبیها ی تو و عشق من برای تو بنویسم

ولی اشکهام داره میریزه

خیلی دوستت دارم

خیلی...

خیلی

تولدت مبارک نازنینم


نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ب.ظ

سانییییییییییییییی من
من لیاقت این همه محبت و احساس قشنگ رو ندارم عزیییییییییییییییییییییییییزم . نمیدونم چی بگم ...
فقط می تونم بگم تو یکی از بهترین بهترین نعمت های زندگی منی و منم خیلی خیلییییی دوست دارم خواهر خوبم

پریسا چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:14 ق.ظ http://golpesareali.niniweblog.com

سلام سانی جان .امیدوارم حال شما و گل پسری خوب باشه.نوشته بودی اینبار بدون تاخیر میایی و داستان زایمان و عکسهای گل پسرتو حتی عکسهای سیسمونی را میگذاری؟
من بی صبرانه منتظرم. چون از خوانندگان وبلاگ شما هستم. به وبلاگ ما هم سر بزنید . میدونم گرفتارید خوشحال میشوم

سلام عزیزم شرمنده محبتتم چشم حتما به زودی آپ میکنم
عکسهای سیسمونی و گل پسرتو دیدم
همه چی عالی بود پسملتیت خیلی شیرینه

مهدی سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ق.ظ

آخیییی چقدره دوسش داری
حتما هربار که هم و می بینین ماچ و بوسه و ایناست دیگه خوش به حالش

خوش به حال من

المیرا-چاقی خوشبخت شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:44 ق.ظ

الهی...

تولدش مبارک.ایشالا همیشه با هم دوست باشید
منم یه دوست خوب دارم.حتما"منم یه کار خوبی کردم.

سانی شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ق.ظ

آره امیرا جون حتما ایشالا خدا واسه هم نگهتون داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد