در راستای تقدیر گسترده ای که عوامل نابسامانه اتوبوس تندرو چپ و راست در روزنامه ها از خودشون میکنند ،بدینوسیله مدیریت وبلاگ خط سوم هم میخواد تقدیر به سزایی از این اقدام عزراییل پسندانه شرکت اتوبوس رانی تهران و حومه به عمل بیاورد.
نمی دونم تا حالا سوار اتوبوس های مجهز این خط شدید یا نه؟علی الخصوص بعد از ساماندهی؟؟؟!!! ویژه و یکسره شدن راه آهن تا تجریش. من یکی از اون بندگان سعادتمند خداوند هستم که هرروز عصر جهت خلاصی از ترافیک ولیعصر به سمت ونک خودمو پرت میکنم (یا بهتره بگم میچپونم)توی این خندق بلا . چرا خندق بلا ؟ چون اینجوری سوار میشم. اینجوری پیاده میشم.
قبل از این طرح ساماندهی اگه یه چند دقیقه صبر میکردی امید داشتی یه اتوبوس بیاد که جای نشستن داشته باشه جای ایستادن که حتما توی اون اتوبوس اولی گیرت میومد ...
ولی حالا یکساعت هم که صبر کنی ۲۰ تا اتوبوس هم که بیاد فقط باید امیدوار باشی روی رکاب یکیشون به اندازه یکنفر جا باشه که خودتو زورچپون هل بدی تو و لعن و نفرین انسانهای له شده را به جان بخری
تازه اتوبوسهاشم اکثرا ازین اتوبوس قرمزهای خوکشل بود ولی حالا همه لگن های عهد شاه وزوزک
بعد از اون قبلا بلیطی یا کارتی بود حالا بدلیل افزایش امکاناتی نظیر مشت و مال فراوان و آموزش رایگان تحمل فشاری مشابه فشار قبر . بالطبع هزینه اش هم بالاتر رفته و پولی شده.
اگه حرفهای منو قبول ندارید امتحانش فقط ۱۰۰ تومن خرج برمیداره میتونید به قول روزنامه همشهری از میدون راه آهن تا میدون تجریش رو با ۱۰۰ تومن برید البته هزینه کپسول هوا و لباسهای ضربه گیر کونگ فو با خودتونه . (دهووو همه چیو که نمیشه از اتوبوسرانی طلب کرد )
در عوض دیگه نیازی نیست پول آژانس بدید یا ترافیکو تحمل کنید حالا هی ناشکری کنید .
معلوم نیست اون بیچاره هایی امثال من که نمیخواهند میدون راه آهن سوار شن و مثلا از نزدیکهای ونک سوار میشن چه گناهی کردند که باید هی با نگاه آرزومند به اتوبوسهای پری که میایند و میروند نگاه کنند؟
اگه شما جزو اون دسته هستید میتونید به طور رایگان از تجربیات من به شرح زیر استفاده کنید:
اگه هم دارای روحیه مبارزه طلبی و شهامت جهت جنگی تن به تن و بنیه جسمی قوی و اعصاب پولادین نیستید همان به که تاکسی سوار بشی و ترافیک عزیز رو تحمل کنی.
خب حالا دیدی مسافر همشهری حق داره این همه ازین طرح سامان ندهی تعریف کنه ؟ اون تعریف نکنه من تعریف کنم؟؟؟؟ ... بگم؟؟؟
نمیدونم این سازمان سرشماری نفوس فقط موقع تشویق دختران دم بخت به بله گفتن به اولین موجود مذکر داوطلب ، بلده هی افاضات در کنه که تعداد زنان در سن ازدواج n برابر مردان داوطلب ازدواج هست؟
یا واسه سهمیه دانشگاهها هی برسر و سینه بزنند که وا اسفا تعداد دانشجویان دختر چند برابر پسران است؟
ولی معلوم نیست چرا این آمار در مورد جمعیت نسوان به گوش مسئولان حصارکشی اتوبوسهایا نرسیده ویا اشتباهی رسیده. چون که همیشه فضایی که برای خانمها در نظر میگیرند به وضوح کوچکتره و این میله وسط رو تا راه میده کشیدن به سمت خانومها . هی میگم دهن منو وا نکنین ها ...
خلاصه که عزیزان اگه یه وقت راحتی مترو و تعداد زیاد قطارها و خلوتی ایستگاهها و تعدد صندلی های خالی دلتون زد. یا از خلوتی خیابون ولیعصر و بیسرو صداییش و تعدادزیاد تاکسی ها حوصله تون سر رفت و یاهزاران لیتر بنزین لیتری 10 تومنتون رو بیرویه مصرف کردید و تست سلامت عقلتون هم منفی شد میتونید سفری امن راحت و سریع با بی نظیرترین خط ساماندهی شده اتوبوس رانی دنیا داشته باشید.
آنچه شما خواسته اید.
الکی که نیست خیر سرمون ما کلی دکترای ترافیک شهری تو ایران داریم یکیش همین... بازم بگم؟
فکر کنم بد نیست یه چندتا دکتر ترافیک شهری واسه شهرهای بهلبشویی مثل نیویورک و توکیو و مسکو بفرستیم.
نیست که ما داریم مشکلات کل دنیارو حل میکنیم ،از این یکی غافل نشیم
شما می توانید با ثبت نام رایگان در این سایت و با فروش محصولات ما از طریق کدهای ویژه ای که در اختیارتان قرار داده می شود ، در مدتی کوتاه به درآمدی استثنایی برسید
مزایای این روش :
* استفاده از کدهای Html آماده که به هیچ وجه سایتتان را کند نمی کند.
* استفاده از لینک های غیر مسقیم در بنر های تبلیغاتی که از هرگونه افت پیج رنک صفحه ی شما توسط گوگل جلوگیری می نماید.
* همکاری کاملا شفاف میباشد و شما می توانید وضعیت کلیه ی فروش های خود را از طریق اداره ی پست ایران پیگیری نمایید.
* پرداخت پورسانت ها بصورت هفتگی و به کلیه ی بانک های عضو شتاب (بانک ملت ، صادرات ، ملی ، سامان ، پارسیان ، کشاورزی ، سپه و …)
شما میتوانید کسب کار اینترنتی خود را همین امروز و تنها با صرف 5 دقیقه شروع نمایید.
راهنمای تصویری کسب درآمد فروشگاه اینترنتی ایران ایزی شاپ
http://www.iranes.com/892
منم یه چند ماهی از این اتوبوس تندرو ها سوار می شدم که بیام خونه خیلی بد بود قشنگ آدم احساس می کرد ژولیده شده.. اما از وقتی خطای مترو راه افتاد خیلییییی بهتر شد...
فکر کنم هرچی علامت خنده و لبخند بودو انتخاب کردم . دختر کلی خندیدم خیلی باحال شرح ماجرا کردی..
بچه جان من قراره با تو همدردی بکنم نه اینکه غش غش بخندم...
راستش خدا رو شکر من مجبور نیستم از اتوبوس استفاده کنم در واقع مسیرهایی که باید برم و بیام اتوبوس خور نیست
پ.ن. سانی جان من احساس میکنم یه بار دیگه هم برای این پستت نظر گذاشتم، آره؟ آخه از صبح تا حالا من بلاگت رو باز گذاشتم تا نظر بدم ولی مدام برام کار پشت کار میاد و نمیشه برای همینه که شک کردم نظرم رو برات گذاشتم یا نه حرفها تو دلم بوده و میخواستم بگم اگه دوبار نظر گذاشتم تو ببخش
سلام عزیزم
نظر نفرستاده بودی این اولیشه
فکر کنم سرت خیلی شلوغه چون اسم قشنگتو هم یادت رفته بنویسی
واقعا سعادتی داری که مسیرت اتوبوس خور نیست منم خدارو شکر ۱/۳مسیرم با اتوبوسه
جدی می گی؟؟؟! من فکر میک ردم خیلی خوب و عالی شدن که!!!!
می دونی افتضاحیش به نظر من بوی عرقه که توی تابستون و گرما بیچاره میکنه!
تازه اگه نزدیک نرده مردا باشی دیدی بعضی عمله ها چیکار میک نن!؟؟ بی شرفا!
ولی خدایی من فکر می کردم خوب شده، پس فقط مرض داشتن خیابونو یه طرفه کنن؟!!!
وای وای اتفاقا به خوب نکته ای اشاره کردی من نمیدونم هنوز که یاران ه هارو برنداشتن چرا بعضی ها در مصرف آب اونقدر خسیسین اصلا انگار در مورد حموم چیزی به گوششون نخورده
از عمله های بیشخصیت که نگو تا جایی که پا بده هیزی میکنن اگه دستشون هم برسه که .... چندش های بی شخصیت
اولها که هنوز ساماندهی نشده بود خوب بود ولی حالا بیاو ببین هم اتوبوسهاش داغونه هم خیلی شلوغ شده به عقلشون نمیرسه همه اتوبوسهارو از میدون راه آهن راه نندازند چندتا اتوبوس خالی هم از ایستگاههای بین راه بذارن
سیستم مدیریتی قویه دیگه
یک دکتر ترافیک مثال میزدی خب!
ولی کل حرفات جالب بود... بفرست برای همشهری مسافر
نمیشناسی دکترجونو... دکترای ترافیک شهری
تند تند میره سازمان ملل میاد ....بگم؟