آن خط سوم منم

آن خطاط سه گونه خط نوشتی یکی را هم او خواندی و لاغیر، یکی را هم او خواندی هم غیر، یکی را نه خود خواندی نه غیر ... آن خط سوم منم

آن خط سوم منم

آن خطاط سه گونه خط نوشتی یکی را هم او خواندی و لاغیر، یکی را هم او خواندی هم غیر، یکی را نه خود خواندی نه غیر ... آن خط سوم منم

خانم خانه میزبان

فرداشب یه عالمه مهمون دارم   مامی اینا خواهری ها و متعلقاتشان خاله و متعلقاتش داداشی ها و نیمچه متعلقاتشان حدود ۳۰ نفر حالا چه کار کنم؟ 

فکر کن توی خونه ۶۵ متری ما اگه مساحت بالکن و دستشویی و حموم هم حساب کنیم به هرکی حدودا ۲ متر فضا واسه تحرک و نفس کشیدن میرسه بیچاره اونی که دستشویی بهش میرسه  

به قول گرازه توی کارتون پومبا: عیبی یوخچه بابا 

مهم اینه که من سعی میکنم همه چی عالی باشه و با روی باز از مهمونام پذیرایی میکنم 

از دو روز پیش منوی غذامو اماده کردم : 

 

ژیگو 

خورشت جوجه کباب 

ته چین لوبیا پلو با کمک مطبخ رویا جون 

برنج ساده زعفرانی 

سالاد کلم سفید با سبزیجات معطر 

 دسر موزاییک  با کمک مطبخ رویا جون 

ژله آکواریوم(واسه کوچولوها)  بازم با کمک مطبخ رویا جون 

 

البته سعید میگه جوجه کبابو چون حیاط خلوت هم داریم به صورت کبابی درست کنه خودش ولی با اون همه مهمون دوست ندارم سر شام هی سعید به جای اینکه پیش مهمونا باشه هی بره تو حیاط تازه بعدشم کف حیاط و آشپزخانه پر گرد ذغال میشه 

غذاهایی انتخاب کردم که وقت آمدن مهمونا یا روی گاز در حال پختن باشند و یا توی فر و نخوام جلوی مهمونام هی بدو بدو بین اجاق گاز و آشپزخانه برم و بیام 

البته سعید هی میگه یه خورشت کلاسیک مثل قرمه سبزی درست کن ولی من همیشه دوست دارم غذاهای متنوع و غیر روتین درست کنم . قرمه سبزی رو قبلا که درست کردم تعریف نباشه خیلی هم عالی میشه قرمه سبزی هام ولی هنجار شکنی رو دوست میدارم بر عکس سعید که به اصول و سنت ها چسبیده و از تغییر اندکی واهمه داره. واسه همینه که مکمل همدیگه هستیم دیگه. یعنی من همیشه در عرصه تنوع و ریسک واسه خودم میتازم و سعید رو هم میتازونم و سعید هم وقتی به پیچ های خطرناک میرسیم ترمزو میکشه.  

(بحث آشپزی به رسید به فلسفه زندگی ولی خب زندگی مگه از همین جزییات تشکیل نشده؟)

  

ژله موازییک رو بار اولمه درست میکنم امیدوارم خوب بشه یعنی قبلا هم که بار اول از مطبخ رویا جون واسه مهمونی رولت کوکو سبزی و ژله اکواریوم درست کردم خوب شد  

اگه نشد هم چی؟؟؟... عیبی یوخچی  قایمش میکنم تو یخچال تا یه هفته صبح و ظهر و شب میدم به سعید جون بخوره

 

 

فردا رو مرخصی گرفتم  

امروز عصر باید یه سری موادی که نمیشه به سعید بسپارم مثل پودر ژلاتین و قالب ژله و... اینارو برم بخرم بعدش خونه رو تمیز کنم   

  

همه چی خوب پیش میره من میدونم 

 

پی. اس.:واسه یه قضیه ای با سعیدداریم اقدام میکنیم اگه همه چی به نحو احسن انجام شد توی هفته آینده واستون میگم لطفا لطفا واسمون دعا کنید ممنون

 

نظرات 4 + ارسال نظر
برای تو چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ب.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

سلام عزیزم

معلومه که همه چیز به خوبی پیش میره وای مهمون ها هم چقدر این سنت شکنی و خوردن غذاهای تازه رو دوست دارن برای همین کلی خوشحال میشن

امیدوارم هفته اینده با خبرهای خیلی خوب بیایی پیشمون

آره منم فکر میکنم مهمونا اینجوری بیشتر دوست دارند

میسی عزیز دلم منم امیدوارم

من و هسملی چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:19 ب.ظ http://manohasmali.blogfa.com

خدا به دادت برسه! و کمکت کنه
خورشت جوجه کباب چیه؟! منظورت همون جوجه کباب خودمونه؟!
موفق باشی و امیدوارم مهمونی به بهترین نحو انجام بشه
کارتون هم همین طور

میسی عزیزم همه چی عالی بود
خورشت جوجه کبابو خودم تازه یاد گرفتم واسه مواقعی که امکان کباب کردن روی ذغال نیست خیلی خوبه طعمش هم عالیه توی پست جدیدم طرز تهیه شو میگم

بانو چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ب.ظ

ببخشید ژیگو و خورشت جوجه کباب چیه؟؟...
منم مطمئنم که همه چی خوب پیش می ره...
موفق باشی....

ژیگو یک غذای گوشتیه با راسته گوساله تهیه میشه اونم توی پست جدیدم واسه روی ماه بانو جون طرز تهیه شو مینویسم
مرسی از دلگرمیت عزیزم

سارا پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ب.ظ http://manvaomidam.blogfa.com/

inshala ke hamechi be khobi pish mire mehmoni ham khosh migzare hesabi

inshala har chi to fekreton amali beshe

ممنون خانومی
خیلی انرژی مثبت گرفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد