آن خط سوم منم

آن خطاط سه گونه خط نوشتی یکی را هم او خواندی و لاغیر، یکی را هم او خواندی هم غیر، یکی را نه خود خواندی نه غیر ... آن خط سوم منم

آن خط سوم منم

آن خطاط سه گونه خط نوشتی یکی را هم او خواندی و لاغیر، یکی را هم او خواندی هم غیر، یکی را نه خود خواندی نه غیر ... آن خط سوم منم

چرا همیشه عزاست؟

امشب قرار گذاشتم با خواهر ها و مامان سعید بریم احیا . البته به خاطر من مسجد نمیریم چون هم نمیتونم  هم احیا توی مجالس خونگی رو بیشتر دوست دارم . 

 

احساس میکنم خیلی نیاز به یک درد ودل درست حسابی با خدا دارم و دوست دارم احیا برم چون توی اون جمع که همه دارند دعا میکنند انرژی میگیرم  . بدلیل اون قضیه خانوادگی دلم خیلی پره و شاید امشب حتی در حین دعا کردن گریه هم کردم البته نه واسه عزا داری واسه سبک شدن دلم. 

توی مسجد یه عالمه وقت صرف سخنرانی و نوحه خوانی میشه به جای دعا خوندن. 

و من شدیدا از نوحه به این صورتی که این روزها مد شده بدم میاد من فقط گاهی اونم نوحه آهنگران و کویتی پور بدم  نمیاد گوش کنم اونم بستگی به حال روحیم داره نه مناسبتش . 

اصلا نمیفهمم چرا باید بعد از ۱۴۰۰ سال جمع بشیم دور هم و واسه حضرت علی بزنیم توی سر خودمون و گریه کنیم . و هی تکرار کنیم که آخ شمشیر خورد و ... این چه مدل بزرگداشت و تکریمی هست.  

چرا به جای اینکارار نمیبینیم حضرت علی در تمام زندگیش چیو میخواست به دست بیاره و چه منش و روشی داشت . مگه عدالت خواهی بارزترین ویژگی حضرت علی نبوده پس چرا اگه هم اشکی داریم واسه این همه بیعدالتی جهان کنونی نمیریزیم؟ 

اگه حضرت علی اون روز به دست ابن ملجم ملعون به شهادت نمیرسید مسلما تا الان زنده نبود و بالاخره یک روز ی از دنیا میرفت و هیچکس نمیتونه انکار کنه که مرگ آغاز رهایی امام بوده از این دنیا و مردمی که با جهلشون مرتب دلشو میشکستند . پس چرا هی وای وای میکنیم؟ 

مطمئنم که اگه حضرت علی زنده بود امروز با دیدن این همه جنایت و نسل کشی و برادر کشی در جهان امروز خون گریه میکرد و نمینشست برای جنایت ۱۴۰۰ سال پیش توی سر خودش بزنه . 

چقدر بعضی مداحی ها که این روزها مد شده از اسلام و شخصیتی که اسلام به انسان میده فاصله گرفته یعنی چی که هی از قول یه جماعت که اونجا نشستند بگی من سگ در توام 

کدوم یک از بزرگان دین ما راضی به سگ شدن پیروانشون بودند؟ 

اگر حضرت علی زنده بود به خوبی معلوم میشد که چند نفر از عزادارنش واقعا به ندایش لبیک میگفتند کما اینکه امام زمان که ظهور میکنه از این همه خیل مشتاقان ظهورش فقط ۳۱۳ نفر پیرو راستین داره اونم اکثرا ایرانی نیستند 

اصلا این همه عزاداری جزو فرهنگ ماشده طوری که اگر یه نفر مثل من بخواد نفیش کنه به چشم بیدین و کافر بهش نگاه میکنن  

ولی من کاری به هیچکس ندارم چرا که خدای من منو میشناسه و خدای من خدای خوبیهاست خدای شادیهاست  

خدای حضرت علی که گفت مومن گشاده روست و نگفت مومن همیشه عزادارست 

نظرات 2 + ارسال نظر
بهاره جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com/

اصولا اینا دوست دارند از اسلام فقط گریه و غم و غصه اش را به خورد مردم بدهند... دیگه به این کار ندارند که بابا اسلام رنگ سیاه و گریه زاری رو مکروه دونسته و بجاش رنگ سفید را مباح.... اینا چون مصلحتشون در نگه داشتن مردم در غم و غصه ست اینجوری میکنند...
از این مداحها نگو که دلم خونه... مخصوصا اونایی که میان عربده می زنند چنان بدم میاد که اگه دم دستم بودند با در قابلمه محکم میکوبیدم تو دهنشون که دیگه اینقدر الکی داد و هوار راه ندازند... اولین چیزی که حضرت محمد و امام داشتند متنانت بوده ولی تو وجود این آقایون مداح تنها چیزی که نیست به نظر من متنانت و آرامشه...
منم با احیا گرفتن خونگی موافقم مثل تو... آدم تو خلوت خودش بهتر میتونه با خدای خودش حرف بزنه و درد دل کنه...
منم دعا کن دوستم وقت دعا

با در قابلمه بدجور موافقم فقط یادت باشه بعدش قابلمه رو بندازی دور

سارا جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ق.ظ http://manvaomidam.blogfa.com/

ghabolet daram inghdr gashtam t ainjaro piyda kardam yadam nabod az web loge kodom yeki az dostan omade bodam ta inke to liste elmira piydat kardam
rats migi hartaz ali age zende bod in karaey ke dare roz be roz modelsh avaz mishe va behtare begam shoresho dar miyaran bishtar mishe
daran digeh mardom ro zade mikonana az hamchi begzarim kholase jik jik yadet nare

میسی سارا جون که دنبالم اومدی منو پیدا کردی باعث خوشحالی و افتخارمه عزییییییییییییزم
به خاطر همین اینجا فقط واسه تو جیک جیک میکنم
جیک جیک جیک............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد