آن خط سوم منم

آن خطاط سه گونه خط نوشتی یکی را هم او خواندی و لاغیر، یکی را هم او خواندی هم غیر، یکی را نه خود خواندی نه غیر ... آن خط سوم منم

آن خط سوم منم

آن خطاط سه گونه خط نوشتی یکی را هم او خواندی و لاغیر، یکی را هم او خواندی هم غیر، یکی را نه خود خواندی نه غیر ... آن خط سوم منم

سلامی چو بوی خوش آشنایی

عزیزانم سلام به روی ماه همه تون


مدتیه وقت نکردم نه به وبلاگ خودم سر بزنم نه به وبلاگ دوشتای نازنینم


دقیقا روی ۱۶ آذر بود که خواهر گلم (خواهر بزرگه ام همون که پزشکه) بیمار شد و از اون موقع درگیر بیمارستان و مریض داری و اینا هستیم خدا رو شکر به خیر گذشت یعنی چون خودش و شوهرش پزشک هستن سریع متوجه علائم شدند و شوهرش همه پزشکای شهرو بسیج کرد تا کاملا خیالش راحت باشه

منم این مدت خونه اونا بودم بیشتر آخه خواهرم استراحت مطلق بود و حرکت نباید زیاد میکرد و من خواهرای دیگه و مامانم پیشش بودیم البته ۹۶ درصد من پیشش بودم چون که من بچه ندارم و راحتتر م و خودمم دلم نمی اومد چون توی بیمارستان هم من پیشش بودم احساس میکردم با من راحتتره


سعید جونم هم که بسیار فهمیده است و حتی منو واسه اینکار تشویق هم میکرد و با اینکه خونه بقیه راحت نیست و لی یه روزایی میامد اونجا و خیلی مواقع هم شبها خونه تنها بود بچه ام

شوهرم خیلی باشعور و فهمیده س .


من تازه توی خونه خواهرم فهمیدم خونه داری یعنی چی خونه ای که ۴ نفر توشن و دوطبقه و بزرگ و هر وعده هم غذا میپزی اصلا با خونه نقلی خودم و شام وناهار های مختصر مفید ما قابل مقایسه نیست .

الیته ۳ روز تو هفته کارگر میاد خواهرم دوست داره یه آدم مطمئن پیدا کنه که کلا بیاد خونه ش بمونه و لی هرچه گشتیم یافت می نشده تا حالا.


به هر حال این مدت اکثرا خونه خواهرم بودم به اضافه اینکه روزها هم میرم کلینیک خواهرم که در غیاب خودش یه خورده بعضی چیزا به ریخته .

یه روزهایی هم ضربالعجلی میرم خونه خودم واسه چند وعده سعید غذا میپزم لباساشو اتو میکنم و خونه رو مرتب میکنم

دانشگاه  وامتحانهای پایان ترمم  و تحویل پروژه هم که جای خود

تازه این وسطها با یک سری از دوستان داریم روی یک کار جدید هم وقت میزاریم و تحقیق میکنیم و جمعه ها جلسه داریم واسش

واسه کلینیک هم دارم مطالعه میکنم واسه لاینهای زیبایی اندام و کاشت مو که مدتیه توی کلینیک راه اندازی شده خودمو به روز میکنم و با متدهای روز دنیا دارم سر و کله میزنم


حالا بهم حق میدید که نامریی شده باشم

ولی مخلص مرام تک تک تونم الان دارم میام به همه تون سر میزنم جیگولوها همه پست های که عقب بودم رو میخونم ولی کامنت  رو اونجاهایی که خیلی هیجان زده میشم در میکنم


میبوسمتون باور کنین که توی اوج گرفتاریهامم به یادتون بودم و هستم.


خیلی زیاد زیاد این روزها( چون توی برهه حساس کاری سعید هست .بدجور گیر کردیم) به انرژی های مثبتتون نیاز دارم. لطفا انرژی دعای خیر هر چی میتونین بفرستین واسم صفای مرامتون آبجی های گلم

نظرات 6 + ارسال نظر
pashmakoo پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:25 ب.ظ http://pashmakoo.blogsky.com

گلی خانوم حواست به شوهرت باشه ها
مردا گاهی اوقات از ما زنا هم حساس ترن
از این بشر دوپا هر چی بگی بر میاد پس تو هم از همه ی مشکلات و مسئولیت هات برنده میشی!

من و هسملی جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 ق.ظ http://manohasmali.blogfa.com

امیدوارم ان شاء الله حالشون زودتر خوب بشه
شما هم خسته نباشی عزیزم
یه عالمه انرژی مثبت برای تو خانوم گل

میسسسمممممممممم میبوسمت عجیجم

نگی شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:10 ق.ظ

آخی.. ایشالا حال خواهرت زودی خوب میشه.. خوشحالم اومدی..
ایشالا که مسایل خودتونم بر طرف بشه و دوباره سرت خلوت شه و زود بیای

بهاره شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

سانی جانم سلام
خوشحالم از اینکه میبینم حال خودت خوبه ولی ناراحت شدم بخاطر بیماری خواهرت... خداروشکر که زود فهمیدند و بخیر گذشت... خواهرت باید خیلی به خودش افتخار کنه که خواهر گلی مثل تو داره عزیزمخسته نباشی از پرستاری دوستم
امیدوارم روزهای سختی به سرعت طی بشوند و روزهای آرامش و راحتی به زودی فرابرسند عزیز دلم.
هر جا هستی امیدوارم سلامت و شاد باشی گلم.
مواظب خودت باش

ممنونم بهار جونم تو هم همینطور
خیلی میدوسمت عزیزم

آوا خانم ناز نازی چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ق.ظ http://ava_jooni.niniweblog.com/

سلام دوستمو خوبی ؟ سال نو مبارک. چرا وبلاگت رو به روز نمی کنه دختر خوب. به اسم آوا وبلاگ درست کردم. یه سری به ما بزن.

سلام عشقم چشم هر چی شما بگی هنوزم پیشکسوت مایی
یه بوس قلمبه و تپل واسه خودت و آوا میسندم

مریم چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 ب.ظ http://AMIRALI-JOON.NINIWEBLOG.COM

سلام مریم هستم دوست دوران دانشگاه شنیدم داری مامان میشی مبارکه مواظب خودت باش عزیزم اسم وبلاگ من امیر علی من است. می بوسمت.

شما هنوزم دوست مایی خانومی همیشه به یادت هستم هرچند چند ساله ندیدمت حتما میام پیشت لینکیدمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد