آن خط سوم منم

آن خطاط سه گونه خط نوشتی یکی را هم او خواندی و لاغیر، یکی را هم او خواندی هم غیر، یکی را نه خود خواندی نه غیر ... آن خط سوم منم

آن خط سوم منم

آن خطاط سه گونه خط نوشتی یکی را هم او خواندی و لاغیر، یکی را هم او خواندی هم غیر، یکی را نه خود خواندی نه غیر ... آن خط سوم منم

نوزادی به نام سانی

دنگ دنگ دنگ ...  تقویم تاریخ 

 

...و اندی سال پیش در چنین روزی (۱۳ مهر) نوزادی تپل مپل خوشگل موشگل (مدارکش موجوده عکسامو میزارم  ببینید) به نام سانی توسط فرشته ها از آسمون تالاپی افتاد توی بگل مامانی و بابایی. 

 

اون روزی بود که سعید یکساله و ۴ ماهش بود و از همه جا بیخبر که چه سعادتی نصیبش شده و خدا درهای رحمتشو به روش گشوده بعله همینجوری دیگه خدای مهربون همیشه بدون اینکه خودمون بدونیم نعمات باحالی واسه بندگان عزیزش تو آب نمک کنار میزاره. (مثل سانی واسه سعیداگه سعید لفتش داده بود تو همون آب نمک ترشی میشدم

 

خیلی حرف واسه نوشتن دارم حیف که من یک نوزاد پر مشفله ام .امروز کلاسهام شروع میشه و باید الان آماده بشم برم دانشگاه فردا هم از صبح تا عصر کلاس دارم .از اون جایی که یک نوزاد بازیگوش هستم و هنوز دنیا نیامده سرما خوردم دوروزه نتونستم به دوستام سر بزنم پس باید الان بدوم ببینم اخرین خبرهای دنیای وبلاگ چیه . 

پس درددل مفصلو میزارم واسه یکشنبه( آخه الان کوکولو هستم  دکتر گفته زیادی وب بازی کنی وبدونت میترکه

 

 پیشاپیش مرسی بابت تبریکات صمیمانه همتون   

یک بوسه مجازی با یک عالمه ابراز صمیمیت واقعی واقعی از اعماق وجودم تقدیم به همه خوانندگان دوست داشتنیم

 

نظرات 7 + ارسال نظر
بهاره چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:29 ب.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
بیا شمعا رو فوت کن
که صد سال زنده باشی
چه کار خوبی کردی دوست جونم که به دنیا اومدیالهی که صد و بیست سال سلامت و تندرست باشی و خوشبخت


مرسی دوستم
شعمارو با دست خاموش میکنم آخه سرما خوردم بعدا شما که میخواهید از کیک بخورید خدای نکرده اوخ میشید

ولی محکم لپتو میبوسم عزیزم

من و هسملی چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:22 ب.ظ http://manohasmali.blogfa.com

تولدت مبارک عزیزم، عمری با عزت و سلامت در کنار عزیزانت رو برات آرزو می کنم
راستی تفاوت سنیه من و هسملی هم یک سالو چهار ماهه!!!!!!!!!!!!!!!
امیدوارم سرماخوردگیت زودتر خوب بشه

مرسی جوجوی عزیزم

البته میدونی که از نظر بعضی موارد(درک بالاو...) ما خانمها ده سالی هم بزرگتریم ولی از نظر سن و طروات واینا همیشه نی نی میمانیم

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:34 ب.ظ http://www.dotabarayeham.blogfa.com

وای تولدت مبارککککککککککککک خوب به عنوان یه نوزاد مسلما بیشتر باید تو جات باشی تا تو نت و وبا
ایشالا به همه آرزوهای خوبت برسی...

دور از جون شما نوزاد سر به هوایی هستم که به جای اروم خوابیدن هی تو نت می پلکم

مرسی عزیزم بابت آرزوی قشنگت منم امیدوارم

مموی عطر برنج پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 ق.ظ http://atr.blogsky.com

تولدت مبارک عزیزم...نوزاد کوچکولوی من...

اغون اغون اغوووووووون یعنی مسیس دوست خوشکلم

آرزو جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ب.ظ


سانی عزیزم امیدوارم که سالهای سال در کنار سعید به خوبی و خوشی زندگی کنی ...

ووووووووووووووو باز هم به خاطر هدیه فوق العاده قشنگت ممممممممممممممنوووووووووووووننننننننم

میسی گلم

بابا انقدر چوبکاری نکن من هی شرمنده میشم

المیرا یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ق.ظ http://limonaz.blogfa.com

الهی...
تولدت مبارک باشه.دلم برات تنگ شده بود

عزیزم....
منم همینطور مرسی گلم

نگی یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ق.ظ http://www.dotabarayeham.blogfa.com

اون بی اسمه منم بازم مبارکککککککککک

فهمیدم نگی جونم
بازم ممنون بازم بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد