آن خط سوم منم

آن خطاط سه گونه خط نوشتی یکی را هم او خواندی و لاغیر، یکی را هم او خواندی هم غیر، یکی را نه خود خواندی نه غیر ... آن خط سوم منم

آن خط سوم منم

آن خطاط سه گونه خط نوشتی یکی را هم او خواندی و لاغیر، یکی را هم او خواندی هم غیر، یکی را نه خود خواندی نه غیر ... آن خط سوم منم

چرا رمزدار نوشتم؟

همیشه از وبلاگهایی که باز میکردم و میدیدم همه و یا مطالبش رمز داره خوشم نمیومد و دلم نمیخواست که وبلاگ خودم اینجوری باشه ولی خب میدونم که وبلاگنویسها یه جاهایی به خاطر بعضی مسائل مجبور به رمز گذاشتن هستند ولی این مطلب من هیچ صحبت خصوصی و خیلی خاصی نیست فقط یک واگویه هست از حرفهای دلم که باید یه جا مینوشتمشون فقط واسه خودمه میدونم حوصله بقیه رو سر میبره فقط باید یه جا بنویسمشون تا بدونم خودم توی دلم چی میگذره همین برای همینه که این مطلب فقط واسه سانی هست و بس حتی به سعید هم رمزشو نمیگم .ممنون که منو درک میکنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدرضا یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ق.ظ http://freefilm.iranblog.com

سلام وبلاگ قشنگی دارید اگر مایل به تبادل لینک هستید منو با عنوان (هر روز یک دانلود جدید) لینک کن و بعد در قسمت نظرات وبلاگم آدرس و عنوان وبلاگتو بذار تا منم تو رو لینک کنم
دمت گرم

بهاره یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ب.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

این دقیقا همون فضای خصوصی هست که همه مون بهش نیاز داریم... کار خوبی میکنی عزیزم

نگی یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 ب.ظ http://www.dotabarayeham.blogfa.com

ایشالا هرچی که هست یه یادآوری خوب باشه...

میسی عزیزم خوب نیست یک کم غمگینه واسه همین نمیخواستم دوست جونامو ناراحن کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد