آن خط سوم منم

آن خطاط سه گونه خط نوشتی یکی را هم او خواندی و لاغیر، یکی را هم او خواندی هم غیر، یکی را نه خود خواندی نه غیر ... آن خط سوم منم

آن خط سوم منم

آن خطاط سه گونه خط نوشتی یکی را هم او خواندی و لاغیر، یکی را هم او خواندی هم غیر، یکی را نه خود خواندی نه غیر ... آن خط سوم منم

عیدانه

اول از همه جلو جلو عید فطر به همه تبریک میگم .  

 

یادم افتاد به  خاطره ای از زمان بچگی خواهر بزرگم (بگو اون موقع۳۵ سال پیش آخه تو کجا بودی؟!)  

  

خب خودم نبودم ولی شنیدم که یه سال واسه عید قربان داداش بزرگم محبتش نسبت به دایی دومیم که اون موقع دانشجو بوده گل میکنه و واسه عید قربان واسش کارت تبریک میفرسته با این مضمون : عید سعید قربان را به شما تبریک میگویم (مدیونید اگه به انشای داداشم بخندید

 

بعدش خواهر بزرگم که اون موقع کوچولو بوده و میخواسته در عالم خواهرزادگی از دادشش کم نیاره یه کارت پستال میخره و از روی کارت داداشم کپی میکنه  و هر جا اسم داداشم بوده رو اسم خودش مینویسه

توضیح اینکه اسم داداشم سعید هستش و اسم خواهرم ساغر در نتیجه مضمون کارت خواهرم میشه: عید ساغر قربان را به شما تبریک میگویم( این یه دفعه رو میتونید به خواهرم بخندید

 

راستی شما واسه عید فطر رسم دارید غذای خاصی بپزید؟؟ 

ما داریم . یک نوع حلواست به نام هفت تخم که مواد اصلیش هفت تا دانه گیاهی (مثلا چهارتخمه جزوشونه) و آرد و شکر و روغن و گردوست. بسیار خوشمزه میباشد و مقوی. 

من که بلد نیستم درست کنم ولی مامانم هر سال صبح روز عید فطر درست میکنه و ما بسان گربه هایی که بدنبال بوی گوشت پیداشون میشه  تلپ میفتیم خونه مامانم تا دلی از عزا درآریم. 

 

یعنی یه چیزیه ها . از همین حالا دهنم آب افتاد . خاک وچوک حواسم نیست بعضی ها روزه ان و الان دلشون میخواد . باشه دیگه بیشتر تبلیغ نمیکنم . 

 

واااااااااای به نظرتون عید فطر بالاخره ۳ روز تعطیل میشه یا نه؟ 

ببین حالا چند روزه میخوان تصمیم در وکنن تا جو نمو نو نرسونن به لبمون جیکشون در نمیاد البته خوشحال نیستم که یکی از تعطیلات ملی و مهممون میخواد حذف بشه (۲۹ اسفند) ولی خب از اونجایی که با من مشورت نمیکنن(بی تربیت ها) به هر حال این ۳ روزو تعطیل بشیم میچسبه  

البته از اونجایی که احتمالا اگه هم تعطیل بشه زمان اعلام کردنش میشه عصر روز جمعه چسبش یه ذره شل میشه ولی خب یه کاریش میکنیم. 

 

راستی امشب افسانه اف سون گر تموم میشه (شکر و سپاس به درگاه حق دست راستش زیر سر در جستجوی پ د ر و سالوادور الهی آمین) اصلا هم از روی تیزرهاش معلوم نیست که چی میشه من که نفهمیدم مثلا ارتباط اینکه نشون داد آریانگ حامله س با اون صحنه ای که جوانگ دوتا بچه رو بغل زده و میخنده چیه؟ چقدر مبهم چقدر مرموز واه واه واه 

 

این هفته تقریبا خونه نبودیم یه شب خونه خواهر بزرگم یه شب دیگه هم همونجا دیشب هم خونه  مامانم اینا ،دخترداییم با داییی اینا از شیراز اومدن . دختر داییم دیشب پرواز داشت واسه ایتالیا داره میره فوق لیسانس بگیره (داییم و خانمش حسابی پکر بودند آخه این داییم ۲ تا بجه بیشتر نداره و تا حالا هم ازشون جدا نشدن)مامانم هم این وسط جوگیر شده بود و موقعی که دخترداییمو از زیر قران رد میکرد اشکش در اومده بود . خواهرم گفت : مامان من که نرفتم هنوز چرا گریه میکنی؟  

 

یه شب هم باید بریم خونه خواهرم دوباره واسه اینکه پدر شوهرش اینا امدن بریم یه سر پیششون . فکر کنم باید خونه خواهرم اینا پانسیون بشیم . چطوره؟ 

 

پی. اس. ۱: نظرتون چیه در راستای ک*ا*ر*م*ض*اع*ف  یک کم از اوقات شریفمو به جای وبلاگ نویسی صرف کارم بکنم؟ 

 

پی. اس. ۲:من برمیگردم ..... حتما   

نظرات 7 + ارسال نظر
آرزو چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:52 ب.ظ

سلام سانی جون

پیشاپیش عید فطر ر و به همه تبریک می گم . مخصوصا به سانی دوست داشتنی و همسر عزیزیش.
درضمن همینجا به همه اعلام می کنم ٫هر کسی که حلوای مخصوص مامان گله سانی جونو نخوره نصف عمرش در فناس( البته ٫سانی جون منظور خاصی نداشتما ٫ یه وقت فکر نکنی که من انتظار دارم که مثه همیشه برام کنار بزاری)

سلام عزیز دلم

می دونی که مامانم اگه منو یادش بره واسه تو یادش نمی ره سهم حلواتو کنار بذاره
ولی خب من درصد خودمو از روش برمی دارم

taksetare carpet چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ب.ظ http://taksetarecarpet.com

سلام وبلاگ خوب وقشنگی داری اگه وقت کردی یه سری هم به من بزن همیشه هستند کسانی که نمی خواهند پرواز تو را ببینند تو به پرواز فکر کن نه به آنها
mer30[
هر چیزی که تو رو به سادگی نکشه باعث میشه که قویتر بشی
چه دعایی کنمت بهتر از آن ، که خدا پنجره ای رو به اطاقت باشد

بانو چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:51 ب.ظ

واییییییییی عید ساغر قربان...

بچه گی هم عالمی داره

سارا جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ق.ظ http://manvaomidam.blogfa.com/

eydet mobarak azizammmm

میسی عزیزم

امیدوارم همیشه ایامت عید باشه

آرزو یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ق.ظ

سلام سانی جونم

خانومی، دست مامان نازنینت واقعا درد نکنه فوق العاده بود . من اگه جای مامان بودم یه وبلاگ آشپزی ثبت می کردم

سلام به روی ماهت

نوش جونت عزیزم

بد فکری نیست میدونی که مامان من هر کاری اراده کنه انجام میده

برای تو یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

سلام عزیزم عیدت مبارک باشه خوش گذشت تعطیلات

سلام خانومی
عید ت مبارک
میسی خوب بود در باره تعطیلات به زودی مینویسم

آرزو یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:14 ب.ظ

چه زیبا گفته نادر ابراهیمی به همسرش:

مخواه که انتخابمان یکی باشد، سلیقه‌مان یکی و رویاهامان یکی.
.هم‌سفر بودن و هم‌هدف بودن، ابدا به معنی شبیه بودن و شبیه شدن نیست.
و شبیه شدن دال بر کمال نیست، بلکه دلیل توقف است

اگر زاویه دیدمان نسبت به چیزی یکی نیست، بگذار یکی نباشد .
بگذار در عین وحدت مستقل باشیم.
بخواه که در عین یکی بودن، یکی نباشیم..
بخواه که همدیگر را کامل کنیم نه ناپدید .

عزیز من! بیا متفاوت باشیم




انقدر زیبا بود که من فقط میتونم بگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد