آن خط سوم منم

آن خطاط سه گونه خط نوشتی یکی را هم او خواندی و لاغیر، یکی را هم او خواندی هم غیر، یکی را نه خود خواندی نه غیر ... آن خط سوم منم

آن خط سوم منم

آن خطاط سه گونه خط نوشتی یکی را هم او خواندی و لاغیر، یکی را هم او خواندی هم غیر، یکی را نه خود خواندی نه غیر ... آن خط سوم منم

زنان مریخی مردان ونوسی

شاید خیلی از شما کتابی با این عنوان خونده باشید و یا کتابهای مشابه و       حتی خیلی از راهنمایی و راهکاراشو هم استفاده کرده باشید. منم همینطور . یکی از نکاتی که نویسنده های این تیپ کتا بها روش تاکید دارن تفاوت های      طبیعی بین زن و مرد هست. و تاکید میکنند که خیلی از اختلاف ها از این جا    شروع میشه که هر یک از طرفین بدون در نظر گرفتن تفاوتهای طرف مقابل دلش میخواهد که درک بشه و حرفاش فهمیده بشه. حالا نگو اون داره به زبون مریخی حرف میزنه و طرف مقابلش زبون مادرزادیش ونوسیه . مثلا ممکنه یک اصطلاحی که در زبان مریخی معنیش اینه که من چون دوستت دارم ازت توقع دارم همچین مواقعی تحملت بیشتر باشه و بیشتر مدارا کنی معنیش در زبان ونوسی این     بشه:                                                                                                

تو اصلا منو درک نمیکنی و هیچ وقت نفهمیدی کی باید چیکار کنی               

واویلا تازه قضیه از اینجا پیچیده تر میشه که هر کدام از طرفین درون وبیرونشون هم متفاوته و یه چیزی میگن ولی منظورشون یه چیزه دیگه س  این طوری میشه که جرقه خیلی از بگو مگو ها شروع میشه. سئوال اینه باید چیکار کرد که این مسئله پیش نیاد؟راستشو بخواین هر کار ی هم کنید بخوای نخوای پیش میاد فقط میشه حجم تو سر و کول هم پریدن هارو خیلی کمتر کرد با زمان        سنجی و یک کمی تلاش برای فراگیری زبان طرف مقابل و البته همت م ض ا ع  ف  واسه پیدا کردن یه زبون مشترک . من زبون محبت رو پیشنهاد میکنم       خیلی جواب میده البته به جا . حالا یه دفعه جو گیر نشی وقتی طرف داره کل   شخصیتتو زیر سئوال میبره بهش بگی عزیزم حق با توئه من کاملا نفهمم ولی    عاشقتم.  کلا این بحث مفصلی هستش ولی لب کلام من معتقدم نه خانمها مقصرن نه آقایون (البته قضیه نسبیتو در نظر بگیریم یعنی این در مورد نسبت      زیادی از افراد صدق میکنه نه کل افراد و اونایی که مشکلات جدی ذاتی دارند) بلکه تفاوتهای طبیعی دو جنس مخالف باعث در صد زیادی از سوتفاهم ها میشه نظر شما چیه؟     

  

پی. اس. ۱ :سعید جونم من صبح صحبتمو خوب شروع نکردم و تو هم خوب جوابمو ندادی هر دو مقصریم ولی میدونی که تو بیشتر

نظرات 2 + ارسال نظر
آرش دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ق.ظ http://lmedicine.blogfa.com

سلام سانی!
ورودتو به دنیای وبلاگ نویسی تبریک میگم.
هم به شما و هم به سعید. امیدوارم حضور پررنگی در کنار شما در بلاگتان داشته باشه.
فردا شمارو لینک می کنم.

سلام آرش مرسی از محبتت و استقبال گرمت هم از طرف من هم از طرف سعید

بهاره دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ب.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

باهات موافقم سانی جان... مهم اینه که افراد بشناسند و درک بکنند نیازهای همدیگه رو... زن وقتی مردش پناه برده به غار تنهایی خودش، زیاد نباید پاپیش بشه و هی گیر بده بهش و مرد هم باید درک بکنه که اگر خانمش غمگین و ناراحته، چاره ی کار دعوا کردن و نق زدن به جونش نیست... چاره فقط کمی ابراز علاقه و محبت کردنه، همین
من فکز میکنم داشتن گذشت هم بسیار چیز مهم و موثریه در تحکیم روابط زن و مرد... گاهی اوقات بهتره بخاطر عزیزمون بگذریم از خودخواهی ها و امیال شخصی خودمون
خیلی حرف زدم دوستم ببخشید
از خودت مواظبت باش هوار تا

آره عزیزم متاسفانه چیزی که این روزا من خیلی میبینم توی خانمهای همسن خودمون شایع شده اینه که اصلا کوتاه بیا نیستن یعنی برخلاف نسل قبل که مطیع دربست اوامر شوهر بودن امروزی ها دارن از این ور بوم میفتن که هیچ کدومش خوب نیست

من همیشه از خوندن کامنت های پر محبتت خوشحال میشم عزیییییییییییییزم
تو هم یه عالمه مواظب خودت باش بوس بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد