آن خط سوم منم

آن خطاط سه گونه خط نوشتی یکی را هم او خواندی و لاغیر، یکی را هم او خواندی هم غیر، یکی را نه خود خواندی نه غیر ... آن خط سوم منم

آن خط سوم منم

آن خطاط سه گونه خط نوشتی یکی را هم او خواندی و لاغیر، یکی را هم او خواندی هم غیر، یکی را نه خود خواندی نه غیر ... آن خط سوم منم

چطور شد که وبلاگ دلم خواست

از اونجایی که شرکت ما یه شرکت بین المللی است و این جور شرکتها شنبه ها و یکشنبه ها با کل دفاترشون توی هیچ جای دنیا نمیتونن ارتباطی داشته باشن در نتیجه این دو روز حجم کارمون یوخده کمتره خلاصه یه روز شنبه نزدیکای ظهر که دیگه واقعا کاری واسه انجام دادن نداشتم در راستای هدفمند کردن اوقات بیکاریم از موتور سرچ گوگل استمداد طلبیدم و هی عکسهای بازیگرهای فارسی وانو سرچ میکردم 

توی یکی از این لینکها با وبلاگ بانو آشنا شدم و بعد از خوندن چند تا پست خیلی خوشم اومد و هی از خودم ذوق و تعجب در میکردم بعدشم با وبلاگ یاسی و ممو و بقیه دوستان  خلاصه کلی جالب بود برام که یادداشت های روزمره خانمهای همسن و سال خودمو میخوندم و احتمالا نظراتی که اون روزها میدادم توی کامنتهای دوستان به خوبی نشانگر تازه واردی و ندید بدیدیم هست 

به این ترتیب بنده کم کم به یک معتاد وبلاگ خوان تبدیل شدم و ویر وبلاگ نویسی در من جوانه زد هی فکر میکردم کار خیلی سختیه ایجاد یک وبلاگ 

 البته با شوشوی عزیزم هم مشورت کردم ولی از اونجایی که شوشوی عزیز (که من بعد به اسم سعید معرف حضورتان میشه) یک آقای به تمام معنی و محجوب و تودار است خیلی موافق نبود  و عقیده اش این بود که خوب نیست ادم نکات خصوصی زندگیشو پخش کنه 

منم که کلی شوق و ذوق داشتم واسه پخش کردن این نکات اول سرخورده شدم ولی بعدش انقدر از ماجراهای بقیه وبلاگها تعریف کردم و یه چند بار هم از دستورات اشپزی وبلاگی توی اشپزخونه کپی پیست کردم و نرم نرمک سعیدجونم دلش نرم شد البته میتونستم از اول هم وبلاگمو بزنم ولی دوست داشتم کسی که حجم زیادی از وبلاگ، زندگی و قلبم مختص اونه هم رضایت قلبی و قبلی داشته باشه 

البته یه مدتیه که خودم تنبلی میکردم و هی کار امروز رو به فردا می فکندم تا اینکه دوباره در یک روز شنبه وبلاگمو تاسیس کردم خیلی کار راحتی بود یعنی راحت تر از اونی که تصورشو میکردم   

 

به عنوان یه نی نی خیلی فعالیت کردم پس فکر کنم واسه امروزم دیگه بسه

 

 

پی. اس.۱:نمی دونم چرا دقیقا همین امروز که من وبلاگمو باز کردم یکی از دوستانی که خیلی دوستش دارم با همه خداحافظی کرد و اونجور که نوشته بدون هیچ توضیحی، دیلم گرفت  

 

پی . اس.۲ :سعید الان زنگ زد و احوال وبلاگمو پرسید نتیجه میگیریم که .... از بیخ و بن حلال زاده س

نظرات 5 + ارسال نظر
فروش شارژ 1690 تومانی ایرانسل شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:11 ب.ظ http://www.havash.ir

سلام
شما سیم کارت ایرانسل دارید
می خواین شارژ گوشیتون رو با قیمت 1690 تومان تهیه کنید ؟؟؟
2000 تومان شارژ
قیمت 1690
کلیه کارت های عضو شتاب پذیرفته می شوند

بهاره یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ق.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

دست ...سوت... دست... سوت...یه عالمه گل... (چون امکانش نیست عکس اینا رو برات بذارم مجبورم اسمشون را بگم ولی تو انگار کن که یه عالمه سوت و دست برات زدم و بغل بغل گل تقدیمت کردم) مبارک باشه سانی جانمخوش اومدی به جمع ما عزیز دلم
دوستم آدرس وبت را یادت رفته بود برام بذاری من از تو وبگذرم پیدات کردم همین الان لینکت میکنم خوشگل خانوم
پ.ن. راستی هیچم آماتوری نمی نویسی و انگار که خیلی وقته که مینویسی... قلمت شیرین و دلنشینه و آدم را ترغیب میکنه که هی بخوندش

ممنون عزییییییییییییییییزم
منو شرمنده کردی با این همه محبتت
اینجا ایکون بغل و بوس پیدا نکردم ولی مبغلم و ویبوسمت بهار جون
یه علامه هم قلب واست در میکنم از خودم

بانو یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام خانومی... خوش اومدی به دنیای مجازی... ... امیدوارم لحظه های قشنگتون اینجا رقم بخوره...
خانومی خصوصی...

سلام از ماست بانوی عزیز
ممنونم هر چند مجازی ولی امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشیم
ممنون که شریک حرفهای نگفته من میشی
میبوسمت

دنیایی به رنگ یاسی یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ب.ظ http://www.liliacworld.blogfa.com

منم همینطوری معتاد شدم

ببینم داداش دوز مصرفت نسبت به اوایل کم نشده؟

مموی عطر برنج یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ب.ظ http://atr.blogsky.com

مبارکت باشه سانی جان...

ممنونم مموجون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد